Updike arafat

...fick jag skriva in när jag skulle kommentera på en annan blogg. Jag tycker inte om den här bloggen lika mycket som rövbloggen men det får gå.

Jag sugarmamade med min man till Taormina på Sicilien en vecka och bagaget kom bort men det gick bra till slut. Vi skulle gå fyra kilometer på serpentinvägar till Gudfadern2-byn, hittade en "genväg" genom en gammal lodrät terassodling med får och stängsel och efter en halvtimmes klättrande så visade det sig att vi inte kom upp. Klättrade ner och upp vanliga vägen men det gick bra till slut. Båda båtresorna till vulkanöarna blev inställda men det gick bra till slut. Åt pizza eller pasta varje dag men det gick bra till slut. Grät när jag skulle åka hem men det gick bra till slut.

Är jag elak om jag önskar att min karl inte får jobb i Finmark?Sweet med bagage

Kommentarer:

1 Martin Östberg:

Det är väl bra om han får jobb där, då kan jag hälsa på honom. Det är ju fint där på sommaren, vintern har jag hört ska vara lite mörk (men fortfarande fin). Något långt är det ju från Oslo dock, har han verkligen tänkt igenom det där? Han kanske bara har sökt jobb för att kunna tacka nej?

Tyvärr tror jag inte att du är elak.



Kram på dig och säg åt karln att stanna där han gör nytta ;)



/Martin

Kommentera här: