SO MUCH TO SAY AND SO LITTLE TIME TO TELL

Denna rubrik kan vara en överdrift

Jag har lyckats med att få min telefon till en iTunes fjärrkontroll. Nu behöver jag bara trådlösa högtalare till alla rum. Snälla tomten?

Sjukt produktiv. Förkyld med hosta och feber får jag gå efter två timmar på jobb. Då åker jag in till stan och köper färg, roller, spackel, sandpapper och maskeringtejp och målar om en vägg. Sista handen på idag. Blev snyggt tycker jag. Undrar om Johannes blir överraskad eller om han inte ser det över huvud taget

Mamma ringde och sa att han var med på TV
http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/693415/

Sämsta julklappsrimmet: Vissa saker bli bättre med åren men därmed inget sagt om dig. Påkommet lite för sent och med en cognac för mycket innanför västen. Konfektparty hos grannen igår

I ustand. Inget ostigt stånd för mig idag. Whatsoever. Jag hostar på ostar och nyser på mysen

Kommentera här: