FEMTE DAGEN

Igår var jag och fru McMyrboll och red på elefanter. Mr McMyrboll har bränt sig förfärligt och ville ligga lättklädd under A/Cn hela dagen. Hybris har mycket skylla men ibland tror man att man har en bra grund. Elefanterna var stora! Man klättrar upp i ett torn och kränger sig in i en korg som sitter fast runt magen, runt halsen och runt svansen och så ger man sig ut i djungeln. Det var läskigt. Kuperad terräng och man sitter fast i svansen på en elefant i nedförsbackarna. Glad i och på elefant! Ska försöka boka en djungelhajk till imorgon och trava 6-7 timmar i skogen och bada i vattenfall. Spräkt. Jag blir lämnad ensam på Lonely Beach imorgon, eftersom dagen som Ceb brände sig så mycket på tappade han också sin telefon i backen så att glaset sprack. Det närmsta stället att laga den på är i Bangkok så de drar dit och lagar telefonen och så far de hit igen. Jag hade väl gärna sett staden men när det bara gäller fram och tillbaka så ska jag hänga med mig själv här på resorten.  Det regnar lite idag och det ska visst göra det lite framöver. Jag skulle ju pressa färg på kroppen! Det har bara gått på ryggen men där gick det lite för bra och färgen gränsar till röd. En dag ska jag lyckas bli brun! Ser dock inte ut som att det är idag. 

Kommentera här: