SKOTOKIG

Skulle aldrig varit glad idag, kontrasterna blir för stora, men jag kan ju inte låta bli när solen skiner och jag hör bra musik och har träffat en trevlig skomakare. Skomakare är lite underliga säger mina erfarenheter mig. Förra gången jag skulle klacka om ett par skor uppstod en något obekväm situation, innehållande cigarettbjudning, mensperiodgissning och icke-önskad healing. Han sa att jag skulle hitta en man som kan hålla min svank varm. Skakande och skakad stapplade jag ut, med skorna bakom. lämnade hos de märkliga männen. Idag ville skomakaren bjuda på te och en gratis söm. Afgahnsk politik skulle diskutares och jag avböjde genom att säga att jag skulle möta en väninna. Han sa att jag borde göra det, medan jag var i livet, och sedan skrattade han. Han gjorde mig likaväl glad, av okänd anledning.

Kommentera här: