IT'S NICE TO BE NICE

Kanske det ena nyårslöftet avklaras. Jag har varit snäll.

Jag tänker att det kan vara Tb&K's fel

Jag har uppsökt en Nolla (blivande universitetsstudent) och bjudit in henne att bo här, i lägenheten med mig och LindaClarice. Jag minns hur jobbigt det var att inte veta var man ska ta vägen, så nu väntar vi tillökning. Undrar om hon liknar mig eller min nuvarande sambo mest... Så får det bli nu när min särbo är pälsdjursallergiker. Familjen växer och växer och imorgon kommer båda samboerna hit och spänning och förväntan råder.

En sista afton i ensamhet efter att JoJo avlöstes av Backmans och tårtan tog slut. Cirkeln var slut(en). En banan mötte också sin unge överman och bötade med sitt liv.

Jag har nästan bytt en kissblöja.

Några kilometer utanför Katrineholm plockade jag upp en liftare. Jag! Inte likt mig - för snällt, och jag ångrade mig fort.

Min mamma har alltid sagt att man ska vara snäll. Hon är snäll. Det är snällt att vara snäll.


Kommentera här: