BABIES

Ungar överallt. Nu känner jag sjukt många barn och massa fler mammor. Jag vet saker om dregeldukar och hur man sätter på en blöja. Jag har 5XP i påklädnad och lika många i nattning i gungstol samt mjölkspyor på upp till flera plagg. De kan vara söta och de kan vara sjukt jobbiga men ändå blir man någon slags clown och beter sig som en idiot och härjar så att de kan visa tandköttet i en typ av grimas ackompanjerat av en ljus hickning. Jag hoppas det var skratt och leenden annars har jag gjort bort mig i onödan.

Näsfrida, stora skallar, bulldozerbarnvagnar. Skötbord i solar plexus-höjd med utrymme för ben med många knäveck att kickas. Utmattad men rikare på erfarenhet

Det här med blommor och bin har fortfarande inte sjunkit in på mig. Obegripliga grejer, men det är väl bara att acceptera att det är så.

Kommentera här: