CARRY ME HOME/TA MEG TIL TøYEN

Jag betvivlar att något vettigt blir uträttat idag. I bästa fall håret. Ba-da-bam-tschh!! HAHAHAHAHAHAHA
 
Hittills har jag gjort 50 knäböj, vägt min hårsamling och resultatlöst letat efter min norska bankdosa. Vissa dagar är som denna: komplett förvirring och avsaknad av koncentration. Har du hört om konstnären eed dåligt RAM-minne? HAHAHAHAHA
 
Såg bra program på SVT Play. (Må eventuella högre makter välsigna net-TV!) Min sanning har jag sett några avsnitt av och det är så skönt att höra folk få prata till punkt. Alexander Bard och Linda Skugge har varit de mest uppfriskande och inspirerande som jag fått med mig hittills. Kolla på dem med en gång!
 
Har du sett nu?
 
Det är när folk delar med sig av sådana förhållningssätt som världen känns lite mer tolerant. Det är inte bara en väg att gå.
 
Jag får nog inte det här färdigt heller. Nej. Tar en gårunda och det skulle väl vara själva fan om jag inte blev färdig med den. Fortsätter sedan.
 
 
 
 
Nu ska jag lyfta stekpanna i regi av Linda. Jag ska blbi stark SÅ ATT JAG KAN DRÄPA BÄTTRE!!!
 
Ooops.

Kommentera här: