VECKA 1, TERMIN 3

Njuter av ensamheten i köket efter några intensiva dagar. Skolan, åh förlåt-jag-menar-UNIVERSITETET har startat och första dagen var avskräckande. OJ. Blev spontan karatefylla med Riina. Mellan ölen ringer en arbetsgivare och frågar om jag kan komma på intervju dagen efter och jag välsignar ödets timing.

Jag tror intervjun gick bra och restaurangen skulle höra av sig veckan efter. Dagen efter frågestunden kommer jag på att skoluppgifterna faktiskt verkar intressanta.

What to do?

Jag har inte sökt några pengar från CSN. Jobba deltid och jobba? Jobba heltid och läsa Matematik för hjärnskadade/gymnasieelever? Bara jobba och tjäna pengar? Bara plugga?

Finsittning. Utklädd till tjej. Kan inte bete mig. Bula i pannan. Träningsverk. Blåmärken på Linda. Daddy Cool x2. Tappad röst. Trasig tjejväska med tobak på botten. Tro att två sömntabletter är sjukt bra när man kommer hem. Sova till 19:20.

Ny liten vecka. På't igen.


Kommentera här: