EFFEKTIVITÄT UND BRÖTCHEN

Jag är alldeles för effektiv (och självgod). Idag har jag gått upp tidigt, sett två avsnitt av Ung&Bortskämd (fyfan vilka snorungar och vilka jävla föräldrar), målat andra lagret färg på min prydnadsbyst från Överskottsbolaget, sminkat mig (jodå), dammsugit, torkat golv, pratat i telefon med både min mor och min syster, klappat katten, bäddat rent, betsat två plankor, målat två fästen, skruvat o monterat bilder. Jag har bröd på jäsning också. Så tror man att klockan är mycket ocg så är den inte ens sju! Hade jag inte varit sjuk i under -20 hade jag tagit mig en skidtur. Idag ska jag få tillbaka min man väst. Han anländer i stålfågeln 22:39. Vad ska man hitta på nu då? Gotta sig åt att man har så mycket myror i småbyxorna att man inte har ro i kroppen? Ja, men jag kan göra det samtidigt som jag viker tvätt.
Heppåer

Kommentera här: