BROTTSTYCKER FRÅN MIN HJÄRNA

Det som dyker upp i huvudet när jag står och slavar mellan kokostoppar och coleslaw i Mutterns kök:

Working in a colemine

Ska hacka nu

En mator med food processor. Nejdå, det är helt vanlig liten pc här

ÖSCH! Cole slaw är mer ett straff än en belöning. Smakar apsmet.

Mellomleggspapir (norsk företeelse). Papper mellan benen? Trosskydd.

Att kunna laga mat - It's a blessing and a curse

Funny 'cause it's true - Pappas katt åt dörrfoder (Katt åt glödlampa. Lös i magen. Inte sant. Ikke sant)

Jag kommer nog inte bli en flitig användare av utflyktskastruller

Intog ett meditativt stadium på planet tillsammans med Ebbot igår. Resultat:

"På sin födelsedag fick Johannes post operamiddag med 400-kronorsvin, en custom made tavla av hans föräldrahem. Jag ska få skidor. Misstänker att det blir post mortum."

Sen kom jag på en bra ordvits men den är så bra så den kan jag inte skriva här utan copyright. Ha!

Kommentera här: