INSPIRATION

Magestic Flair
imikimi - sharing creativity
I ett tidigare inlägg länkade jag till en annan blogg, kökschefen på kvarterskrogens. (Denna plats var för mig så fascinerande att jag googlade den, varpå min egen blogg kommer överst. Tänkte inte på det. Jag var en smula berusad när jag skrev det. Tänk det). Den bloggen var ful(l) av smått datorredigerade bilder och jag kände mig inspirerad.
Det är mycket underhållande att leka med dessa montage och jag skulle rekommendera det till den stora massan; att registrera sig på imikimi.com. Jag stöter dock på ett problem, för jag får inte till bilderna att bli sådär härligt... kalla det vad du vill. Sådär så att folk tror att jag har en telefon som ser ut som en... pump(? Det som i plural heter pumps? Vad säger SAOB (Svenska Akademins Ordbok) om detta? pump-sko exempelvis) och tavlor av solnedgångar, vattenfall och gråtande barn. Det var den bild jag önskade att förmedla .

Övning ger färdighet, practise makes perfect, øvning gjør mester.

Övning ger färdighet, practise makes perfect, øvning gjør mester.

Övning ger färdighet, practise makes perfect, øvning gjør mester.

Övning ger färdighet, practise makes perfect, øvning gjør mester.

Övning ger färdighet, practise makes perfect, øvning gjør mester.

Övning ger färdighet, practise makes perfect, øvning gjør mester.

Övning ger färdighet, practise makes perfect, øvning gjør mester.

Övning ger färdighet, practise makes perfect, øvning gjør mester.

Övning ger färdighet, practise makes perfect, øvning gjør mester.

I CAN DO IT... men inte än. Sova mindre , träna mer.

FLATMATE

DENNA ÄR INTE MITT VERK. DEN HAR MIN SÄRBO KOMPONERAT

I ANLEDNING AV ALLA HJÄRTANS DAG. EN HYLLEST TILL KÄRLEKEN

Nu är det eran tur. Bring it

Kommentera här: