INSTANT KARMA

Hallå
 
Jag har för mycket skolarbete att göra, så jag skriver här istället.

Linköping, kära Linköping. Bussföraren tackade mig för att jag tog av hörlurarna när jag visade min sms:biljett. "Tack. Jag blir så glad för att du tog av lurarna. Fortsätt med det, det vinner du på!"

OK

Någon sade till mig att jag ska göra jobbiga saker. Är det inte jobbigt så är det inte nyttigt. Det är jobbigt att jobba. Det är nyttigt att göra nytta.

Hmmm
 

Saknar man kontanter kan man få köpa en scarf för en norsk tio-krona.

Win - win.
 

Fann vägen till Tannerfors slussar och åt solstekta, pallade äpplen till lunch.

Mums - gratis är såå gott.
 


Såg två ekorrar och tror jag blev religiös. Jag tror i alla fall på ekorrar nu

Folk kan få för sig att jag är idiot. Det är lätt

 
Jag gick för att kontrollera så att min cykel var stulen. Det var den inte, utan någon hade pumpat däcket så jag cyklade hem

Jag kommer att få bota i blod för denna fina dag.





#karma #ekorrar #faith @_prnll_

Kommentera här: