ÅRETS FÖRSTA LÖPTUR

Eller jogging. Eller power walk. Eller promenad. Det gick inte fort i alla fall, och höstens kondition är helt och hållet borta. 7 km blev det i alla fall. Något säger mig att den årliga "Operation:Sinne och Kropp som en Ung Iggy Pop" kommer att ha deprimerande resultat även i år.
 
Men
 
jag slet i vilket fal som helst i mina kondombyxor, till skillnad från alla dem som hasar och slasar runt i dem på stadens gator och torg. Till dem vill jag säga:
 
SKÄRP ER FÖR FAN
 
SER JAG NÅGON MED KONDOMBYXOR SOM INTE SPRINGER TÄNKER JAG DIREKT ATT DET ÄR EN LATMASK.
 
Däremot någon i vanliga kläder som joggar/springer/hooppar fram så är det större chans astt det är en bra människa,
 
tänkte hon fördömmande.
 
Jag får bada nu.

Kommentarer:

1 Martin:

Hej!
Vi får börja jämföra resultat ska du se att du kommer i god dager!

Kommentera här: