BEN. HUR?

Kroppskomplex. 

Hur får man bort dem?  Jag tänker att det borde vara att bara visa det man är brydd för att visa så mycket som möjligt till man här vant sig. För det är ju jobbigt att göra något åt sin slappa kropp tills man blir nöjd. Det är bara det att jag tycker att det är så fantastiskt pinsamt att, i mitt fall, benen visas offentligt.

 Det borde inte vara en big deal. Jag vet ju att jag inte är extrem. Jag har ingen stor byxstorlek. Alla har ben. Ingen bryr sig. Ändå kan jag inte låta bli att spegla dem i alla skyltfönster och speglar jag går förbi för att se om de ser så illa ut som jag tror. De gör det. Jag hatar att jag bryr mig. 

 Det är mycket lättare att vara helt naken, för då finns det andra grejer att se på. Vem bryr sig om mina knubbiga vader om jag visar fittan?  Just det. Så nu får jag stå ut med att jämföra hängfläsket med allas läckra, långa, slanka ben för jag kan ju inte ta av mig kläderna bland folk. It's frowned upon.
 
 


 Det här försurar faktiskt mitt liv. Jag vet inte om min strategi för att överkomma detta är rätt, men jag vet att jag inte tyckte att det var något bättre när jag gick ner tio kilo heller. Kan inte vinna, bara acceptera, men det är inte lätt. 

Hjärntvätt eller fettsugning mottas med tacksamhet. 

Kommentera här: