NEW AGE

Mina ambitioner om att skriva och läsa en massa under sommaren var för stora. Jag blir nog inte någon blogg-kändis med utsökt vokabulär. 

Men det går bra. 

Det går för bra. I-landsproblemen smyger sig på, och denna gång var det just det faktum att jag inte har något att oroa mig för som driver mig. Vad ska man tänka på när man inte har något akut? Stannade på gatan flera gången och undrade vad som var meningen. Allt jagande. Jag förstår att detta är det mest eftersträvansvärda tillståndet, men vad är detta?


Och: vad är detta? "Kjære P! Velkommen til oss. Vi har gledet oss :)"
Hur ska jag kunna hantera det? Blommor och bubblor överallt. Gick en halv mil extra på väg hem från första dagen på nya jobbet, så att jag fick visa folk hur populär jag är med min tjusiga bukett




 (och mina fina skor).



Hybris.



Här är fru Fortuna. Hennes hjul snurrar i min favör. Jag klarar inte ens av att tappa bort nycklarna ordentligt nuförtiden. Mitt gamla gym hörde av sig och sade att någon hittat nycklar med min nyckelbricka på. Vad är detta? Små cykler i fru Fortunas hjul snurrar också för mig. 

Kanske jag ska bli religiös. 






Och till slut

Well,daaaaaaaaaaaah!

Hejdå. 

Kommentera här: