Första stopp - Delhi.

 Bara en mellanlandning men jag ska maxa semestern och har därför redan fått  det mindre angenäma tillståndet "Dehli belly". Förmodligen av flygplansmaten, där jag trodde att en hel grön chili var en brytböna, varpå jag stoppade in hela i munnen på en gång. Nu har jag provat alla toaletter på hela terminalen. Ganska rena ändå och jag uppskattar verkligen slangen en tid som denna. 

  (null)


(null)


Air India. 

Jordnötter och rumsvarm öl kl. 21:30

Middag klockan 22:30. Palak paneer! Och den tidigare nämnda falska brytbönan. Såg La La Land och försökte sova mellan två manspreaders men det blev lite väl intimt. 


Sedan bytte de till indisk tid. 


Kontinental frukost bestående av ett kylskåpskallt wienerbröd och en muffins. Svensk tid 02:10. I Indien var det dags att vakna. 

Kropp och själ i så lite harmoni just nu. 



Kommentera här: