BLOODY LIFE II

Ny dag i ett nytt år. Ny medicin och en ny tandläkartid, förlåt käkkirurgtid. Mer blod. Överallt.

Jag är så trött hela tiden och får för mig att det är något fel på blodet. För att laga blodet och för att laga mat som jag kan äta utan att öppna munnen har jag köpt bär, ärtor, yoghurt,vitaminpiller och mjölk med extra protein (och choklad). Annars sover jag hela förmiddagen och sedan sitter jag och stirrar med en kaffekopp i några timmar. Som nu ungefär. Matt och med yrsel när jag reser mig.

Jag misstänker att jag blivit hypokondrisk.

Det var jul, det var nyår och det var en skön soffa med en TV med många förskräckligt dåliga familjefilmer framför.

Försökte dölja min slappa lekamen med en för liten klänning och det trötta ansiktet med lösögonfransar. Klackskor.

Resultat: Miss Piggy. Cute...

Jag hittade en bra amatörserietecknare, så jag lägger ut en smakbit här. Vet inte om man får göra så.

Nu ska jag duscha så att jag inte luktar svettig tant när jag gråter hos käkkirurgen.


Kommentera här: