MÅL

Dagarna flyter inte på av sig själva. Jag väntar på att få mitt rum uthyrt och på att få post. Jag är pank och arbetslös.

Mål och/eller mening. Vadsomhelst!

Jag har en "Nike+"app som mäter var och när och hur man motionerar. Man kan sätta motionsmål på deras hemsida och i ett obetänksamt ögonblick kryssade jag i 20 mil på en månad. Funderar på om telefonen kommer att tjata på mig nu, annars tror jag att jag tagit mig vatten över huvudet. Nästan fyra maraton på en månad...

Jag har även blivit nörd tänker jag mig, då jag har skaffat Steam-konto och KÖPT ett spel. Å du store...! Jag har jagat riktiga virtuella troll med mina trollformler. Linda frågade om det var Harry Potter...
Spelet heter Magicka och jag har klarat level 1. Underligt nog gick jag den känslan av att ha uträttat något. Hej självbedrägeri, du sköna förförare!

Vadsomhelst.

Whatever..


Kommentera här: