AWKWARD

http://awkwardfamilyphotos.com/
 
 
 
Det här är den roligaste sidan jag sett på länge (extra skoj för att Exorsisten är bland det läskigaste jag har sett). Jag har ju sett på den förr, men på det här jobbat har jag ju närmast oändligt med tid.
 
 
"For Mom, it’s all about those quiet moments."
 
http://awkwardfamilyphotos.com/2010/05/26/toilet-built-for-two/
Rolig bildtext, önskar jag kommit på den själv.
 
 
Klassiker. Jag önskar jag kunda vara med i en sådan bild.
 
 Det är ine så många att prata med heller, så jag funderade på att spamma facebook med sjukt många uppdateringar, men är lite rädd att folk ska tycka att jag är både irriterande och sinnesrubbad. Här menar jag att jag inte stör mina (2) läsare, då de av fri vilja uppsökt  bloggen.
 
Så: här kommer tankar som jag har i löpet av en arbetsdag:
 
Varför vill inte frolk trycka en 1a, alternativt 2a i telefonkön, så att jag slipper att svara i telefon en enda gång under dagen? När det blir lite att göra så blir jag extra lat och vill inte göra något i sengångar-modus.
 
Önskar att jag kunde spela in mina tankar på en eller annan grej. Jag formulerar så underliga meningar när jag till exempel shoppar.
 
Igår hörde jag tre tonårstjejer som provade BH'ar tillsammans. 
 
"Den der BH'n gjorde at du fikk skikkelig stygge pupper. Ikke for å være slem, men de ble å se helt jææævlig ut."
 
Tonårstjejer måste vara ett av det mest ondskefulla varelser på denna jord.
 
Promenerade förbi en joggare igår. En gång provade jag att gå långsamt, men jag gillade det inte. Tro egentligen att jag flåsar eller fnyser i örat på de mottrafikanter som jag passerar när jag i hemlighet tävlar med dem. So long suckers, tänker jag.

Kommentera här: