FÖRE FACEBOOK


7e juli, morgon. Status, metabloggen: Fortfarande inga följare. Två sidvisningar men det var bara jag. Jag tänkte följa upp det jag som kortast kallade del 1 i sammanfattningen av perioden juli '14 till juli '15, med det logiska del 2. Jag hade möjligtvis kunnat kalla dem den första och den sista delen, men det får vi bara se hur mycket eller många det blir. Tar det som det kommer. Kanske detta bara blir en parentes. 

Jag hade en kanal. Jag hade en mening med att uttrycka mig. Info som skulle från ledning, kantina, husägare, kollegor till den semi-stora massan, kallat alla på huset. Varje vardag, likt en postiljon som i ur och skur ska få få fram meddelanden från en eller flera människor till en eller flera andra... människor, strävade jag med målet att kl 10:00 trycka på sänd-knappen för ett nyhetsmail. 

Skrev nyss ett inlägg och annonserade det på Facebook. Får se hur det går. 


Kommentera här: